Търсачка

Банер

Дипломни Информатика, ИТ Електронен каталог на детски играчки


Малка дипломна работа, 34 стандартни страници,
Цена: 2.40лв.
Безплатно
Спестявате: 100.00%
Задайте въпрос за този материал

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;}

СЪДЪРЖАНИЕ

1. Увод 3

2. Изложение 4

2.1 Ръководство на програмиста 4

2.2 Ръководство на потребителя 15

2.2.1 Изисквания към потребителя 16

2.2.2 Изисквания към системата 16

3. Приложение 17

3.1 Сорс код на HTML документите 17

4. Заключение 33

5. Използвана литература 34


1.УВОД

Настоящата дипломна работа цели да представи на Интернет потребителите някои от настоящите интерестни и занимателни детски игри и занимавки. Тук всеки може да открие каквото му е нужно в избора за вещи, които да направят по интересно и занимателно израстването на детето. Настоящата Web сраница би могла да влезе в употреба на младите родители за избор на евтини и полезни пособия. По този начин се улеснява грижата на родителите за тяхните наследници. Този Web сайт също може да влезе в употреба както на една обикновено семейсво, което търси нещо ново, с което да помогнат за развитието на своето дете.

Изборът на HTML като средство за реализирането на зададената тема е обоснован от каталогизирането на информацията, която е взаимствана от каталози за детски играчки и Internet саитове. Повечето нови HTML редактори предоставят възможности за изработване на една стандартна страница, която дизайнерът да използва при набор на повече еднотипни документа.

Тъй като персоналните компютри станаха обичайни и незаменими за домовете и офисите, хората започнаха да ги използват за създаване на документи, оформяне на страници и т.н. Макар че първите текстообработващи програми не бяха кой знае колко интуитивни и изискваха от потребителя да помни множество странни кодове, хората се справяха с тях сравнително лесно и успяваха да създават собствени публикации.

Внезапно, същия вид развитие се вижда, когато хората се втурват да създават и издават страници от различен сорт. За да осъществят тази задача, те трябва да се научат да използват средството, наречено Hypertext Mark-up Language (HTML) – език за хипертекстове чрез форматиращи команди.

Самия HTML се състои в маркиране на обичайния текст за акцентиране върху него, или просто придаване на някакъв вид емфатичност.


2.ИЗЛОЖЕНИЕ

 

2.1 РЪКОВОДСТВО НА ПРОГРАМИСТА

 

 

2.1.1 Кратка история на HTML

 

HTML е разработен като подмножество на езика SGML (Structure Generalized Mark-up Language), който е език от високо ниво, дълги години любимец на Department of Defense. Подобно на HTML, той описва форматиращи и хипертекст връзки, и дефинира различни компоненти на документ. Други подмножества на SGML, широко използвани в Интернет са XML (eXtensible Markup Language – за структурирано представяне на данни), WML (Wireless Markup Language – език използван в мобилните телефони), CFML (ColdFusion Markup Language – използва се от ColdFusion сървъри).

Тъй като HTML е предвиден за предаване по Интернет, под формата на Web страници, той е далеч по-елементарен от SGML, за който може да се каже, че е повече приложно ориентиран документен формат.

Почти всеки може да създаде своя собствена страница с помощта на HTML. HTML позволява форматиране на текста, добавяне на графики, звук и видео.

Въпреки че има много софтуерни продукти, които създават HTML кода, научаването му прави дизайнерите независими от особеностите на конкретна програма. HTML или Hyper Text Markup Language (език за хипертекстово маркиране) притежава две основни характеристики – хипертекст и универсалност.

Хипертекстът е възможността да създадете връзка на вашата страница, която води до друга или практически до всичко в Internet.

Универсалността възниква от факта, че HTML документите се записват в текстов или ASCII формат и по този начин всеки компютър може да разчете Web страницата.

Въпреки че всеки компютър може да изобрази Web страница, действителното иображение зависи от типа на компютъра, монитора, скоростта на връзката с Internet и разбира се от софтуера, използван за изобразяването на страницата: браузърът. Най-популярните браузъри са Internet Explorer и Netscape Communicator, Opera... За съжаление всяка програма изобразява страниците по различен начин. Създавайки една страница трябва да се има предвид, че хората я разглеждат с различни настройки.

Докато Internet Explorer и Netscape Communicator имат проблеми с изобразяването на страниците по еднакъв начин, Opera напълно поддържа CSS (Cascading Style Sheets – система, която разделя съдържанието на страницата). Мощните възможности на CSS за форматиране и дизайн привличат дизайнерите, както разширенията на Netscape в началото. Остава обаче проблемът с изобразяването.

Използвайки HTML често се вмъква и скриптов език – JavaScript и DOM(Document Object Model – система за наименоване на частите). Тези ефекти са в основата на т.нар. DHTML – Dynamic HTML.

Един от проблемите на Web, е че съдържа толкова много информация, че пончкога е трудно да намерим това, което търсим. Част от решението на този проблем е XML (Extensible Mrkup Language – разшируем език за маркиране). Той позволява на дизайнерите да създават собствени елементи според нуждите си. Напълно отделя съдържанието от форматирането чрез стиловете. Т.е. в един XML документ данните не се съдържат в елементи, които просто задават инструкции за форматирането. По-скоро всичките данни се идентифицират чрез XML, с които са заградени. Страниците, написани на XML се разчитат и описват много по-лесно.

 

------------------------------------------------------------

 

Normal 0 21 false false false MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;}

4. ЗАКЛЮЧЕНИЕ

 

HTML езикът дава много възможности за визуализиране на текст и графика, гъвкавост в навигацията между отделните теми и съвместимост в различните операционни системи.

Използването на английски език като основен е наложително, поради това че темата е всеобхватна и трябва да баде достапна за повече потребители, било то българи или не.

Допълването на темата с нови страници за детски играчки, информация и техни снимки не е много трудоемко и е свободно и изисква познаване на HTML.
5. ИЗПОЛЗВАНА ЛИТЕРАТУРА

1. HTML за World Wide Web”, автор: Елизабет Кастро

2. HTML. Ръководство за програмиста”, автор: Уенди Уилард

3. Информация и снимки от Интернет.

 


Коментари на клиенти:

Все още няма коментари за този материал.
Моля, влезте в системата с потебителско име и парола, за да оставите коментар.


повече категории
Компютърни системи

За сайта

Кой е онлайн

В момента има 381 посетителя и 62 потребителя в сайта

Намерете ни в Facebook


© 2010 znanieto.net Всички права запазени.
znanieto.net избра за свой хостинг партньор Viscomp.bg

Изграден с помощта на Joomla!.